Poskytování informací
PŘÍJEM ŽÁDOSTÍ A PODÁNÍ
Žádost o informace se přijímá na obecním úřadě v úředních hodinách. Žádost může být podána ústně nebo písemně.
Pro vyřízení běžné agendy nás navštivte na obecním úřadě vždy v pondělí a středu od 17:00 do 19:00. Pro rychlejší vyřízení použijte tyto Formuláře.
Pro elektronickou komunkaci můžete využít oficiální emailovou adresu obec@bradleckalhota.cz nebo datovou schránku. Anebo lze použít kontaktní formulář v sekci kontakty.
Jak postupovat v určitých životních situacích najdete v Informacích pro občany. Pro žádost o informace využijte návod Poskytování informací. Pro komunikaci se státní správou lze využít též služeb Czech Point.
Poskytování informací
PŘÍJEM ŽÁDOSTÍ A PODÁNÍ
Žádost o informace se přijímá na obecním úřadě v úředních hodinách. Žádost může být podána ústně nebo písemně.
Ochrana osobních údajů - GDPR
(General Data Protection Regulation)
Informace poskytované správcem nebo zpracovatelem osobních údajů podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), které je přímo použitelné ve všech členských státech EU.