Poskytování informací podle zákona 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím
MÍSTO A ZPŮSOB PODÁNÍ ŽÁDOSTI O INFORMACE
Pro vyřízení běžné agendy nás navštivte na obecním úřadě vždy v pondělí a středu od 17:00 do 19:00. Pro rychlejší vyřízení použijte tyto Formuláře.
Pro elektronickou komunkaci můžete využít oficiální emailovou adresu obec@bradleckalhota.cz nebo datovou schránku. Anebo lze použít kontaktní formulář v sekci kontakty.
Jak postupovat v určitých životních situacích najdete v Informacích pro občany. Pro žádost o informace využijte návod Poskytování informací. Pro komunikaci se státní správou lze využít též služeb Czech Point.
Poskytování informací podle zákona 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím
MÍSTO A ZPŮSOB PODÁNÍ ŽÁDOSTI O INFORMACE
publikováno: 4. 1. 2024,
publikováno: 10. 7. 2023,
Ve středu 12. 7. 2023 bude na Obecním úřadě z důvodů dovolené zavřeno. Od pondělí 17. 7. 2023 bude úřad fungovat v běžných úředních hodinách.