Povinně zveřejňované informace podle vyhlášky č. 442/2006, která stanovuje strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu dle § 5 odst. 4 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
Základní informace
Obecní úřad
Obecní úřad Bradlecké Lhoty je vám k dispozici každé pondělí a středu od 17:00 do 19:00, kdy si zde můžete vyřídit všehny potřebné věci.
Pro rychlejší a snažší komunikaci s úřadem využijte obecní Formuláře, které si můžete stáhnout, vyplnit a odeslat či přinést s sebou na úřad.
Zastupitelstvo
informace o volených zástupcích obce a obecních výborech, spolu s kontakty na jednotlivé členy a zaměstnance samosprávy najdete v sekci Zastupitelstvo a Kontakty, kde zároveň můžete využít kontaktní formulář pro zaslání dotazu na obecní úřad.
Chci zařídit
O tom, co vše si na úřadě můžete zařídit se dočtete v sekci Chci zařídit, kde najdete i odkazy na detailní informace o jednotlivých agendách obecního úřadu a způsobu jejich vyřizování.
Úřední deska
V sekci Úřední deska najdete nejen všechny aktuálně vyvěšené záznamy, ale i jejich archív. Ve filtračním bloku úřední desky můžete jednoduše vyhledávat dle typu dokumentu kliknutím na požadovaný blok s jeho názvem. Vyhledávat můžete i pomocí zadání požadovaného názvu do vyhledávacího okna. Pomocí datumového posuvníku vybíráte časové rozpětí zveřejnění dokumentu.
Vyhlášky a veřejné zakázky
Všechny platné obecní Vyhlášky najdete na jednom místě. Stejně tak jsou k dispozici i informace o postupu pro zadávání Veřejných zakázek, aktuální Výběrová řízení a seznam uzavřených Smluv. V této sekci úřadu jsou i informace o Územním plánu obce.
Novinky z úřadu
2015/2
2Hrady
brl201502-1.pdf (745 kB)
2015/1
Hasiči oslavili 120 let
brl201501-1.pdf (1 MB)
2005/4
Betlémy na Lomnicku
brl200504p-1.pdf (986 kB)
Organizační struktura
Starosta:
Bronislav Tomeš
Místostarostka:
Mgr. Simona Tahalová
Zastupitelé Obce Bradlecká Lhota (2014-2018):